Fan vilka människor det finns!!!!(REST IN PEAS THERESE)

Asså jag blir så jävla arg för att det finns såna som går runt och mördar sina släktingar och kompisar.Tex det som hände i helgen att Therese Rojo blev mördad av sina klasskompisar.Och i samma ålder var dom hur dumt är inte det.Att bara gå och förstöra andras liv självklart lär ju dom ångra nu att dom gjorde det för hon är ju DÖD!! Det jag tänker på först när jag hör sånt här är vad fan tänker dom på när dom gör det, och sen tänker jag på personen som blev mördad fan vad hemskt, förut trodde jag att personen som blev mördad var ledsen när den var mördad men dom kan ju inte gråta stackars familjen som det är ju dom som blir ledsnats usch jag hatar mördare.



R.I.P Therese rojo


Kommentarer

skriv här:

jag heter:
jag vill att du kommer ihåg mig

din e-mail: (publiceras ej)

din adress(så att vi hittar):

vad skulle du säga?:

Trackback
RSS 2.0