Idag hr jag

hej idag har jag varit med melissa.Vi hade det skojsigt.Vi var bla i väsby centrum där jag handlade lite kläder och andra saker.But när vi skulle ta tåget hem gick vi upp på fel perong elr nåt men inte på tåg så vi kom rätt hahaX).
sen sånär vi kom hem så pratade vi lite och så drog jag på mig andra kläder bla en tröja jag köpte så åkte vi upp till eurostop för att idioten i kassan i väsby glömde ta bort den där vita pip saken.Knäppa som vi var i väsby så gick vi in i alla butiker det pep men vi tänkte inte på det.A i gärna fall så tog dom bort den och då åkte vi hem igen.Var med jossan och pratade skit.Aja god natt ses i morron visar kläderna i morron god nattt!

Kommentarer

skriv här:

jag heter:
jag vill att du kommer ihåg mig

din e-mail: (publiceras ej)

din adress(så att vi hittar):

vad skulle du säga?:

Trackback
RSS 2.0