Idag jag har(?)

Hej hej idag är det måndag vilket typ alla vet dåra men det var bara lite roligt att säga det(konstig humor).Idag så var det klassens dag.Först på morronen så ringde jag madde för jag hadde inget att göra vi pratade en stund hon undrade såklart om vi skulle samlas på skolan jag visste inte men trodde det.Sen kom jossan,vi pratade allvar,nej så var det inte men vi pratade som vanligt.Kom till skolan väntade på att det skulle ringa in vi gick in.Inte för att jag tänkte på det då men det låg t-shirts där det såg jag typ 5 min efter att vi kommit in dom skulle vi få skriva våra namn på så alla fick en egen t-shirtjag skrev mitt namn på den.Sen skulle alla andra skriva sina namnX).Den blev snygg men jag önskar att jag gjort som tina och låtit alla skriva i antingen rosa elr blå men jag tänkte inte som vanligt.Sen skulle vi hem till gunilla.Vi fick komma in till henne och se oss omkring och träffa hennes katt och sköldpadda jätte gulliga båda två.Sen så gick vi ut jag och jossan gungade spindel elr nåt.Sen så skulle vi gå någon tipsrunda.Vi fick tyvär inte välja vem vi ville gå med så jag fick gå med viktor.Efter det så åt vi grillad korv riktigt gott.Sen efter maten fick vi reda på att jag och viktor hade vunnit yes.Så vi fick ta tre varsinna karameller.dom som komm på andra plats fick två dom på tredje plats fick en var alltså.Och eftersom jag är så snäll så fick jossan en karamell av mig för hon kom på tredje plats och fick bara en.Sen så gick vi till en liten lekplata jag jossan,madde,lella,alex och david jag jossan gungade på en gung bräda den var läskig jag ramlade nästan av,sen så höll vi på med något då man skulle gunga på någon sak elr nåt sånt,jag ramlade nästan av där också.Sen åkte vi rutchelkana.Så så har min dag varit ungefär skrev inte allt hade varit lite knäppt.Visar bild på tröjan sen puss och kram

Kommentarer

skriv här:

jag heter:
jag vill att du kommer ihåg mig

din e-mail: (publiceras ej)

din adress(så att vi hittar):

vad skulle du säga?:

Trackback
RSS 2.0