This söndag

Hej hej nu är klockan typ 19.50 jag har inte skrivit på typ några dagar jag har bara spelat sims 3 skit roligt.Idag var jag hemma hos melissa vi hade det skojsigt:)
Vi höll på och tog lite roliga bilder med deras data.Sen när jag kom hem så plockad jag ihop saker till ridlägret i morron så jag kommer inte skriva något mellan 9.00 och typ 16.00 elr 17.00 vet inte hehe.Jag ska snart upp occh äta ett kyckling spett och så ska jagbyta till myskläder najsigtX)
Juste hemma hos melissa kollade vi på en kvinnas daft har redan sett men ändå bra igen och då så smsade jag med karro och så la jag iväg mobilen och den bara liksom ramla i golvet=(    (inte med flit.)
Aja god natt alla söta och glada särskilt du pappsen som är på gotland.

Kommentarer

skriv här:

jag heter:
jag vill att du kommer ihåg mig

din e-mail: (publiceras ej)

din adress(så att vi hittar):

vad skulle du säga?:

Trackback
RSS 2.0